Общинска избирателна комисия Калояново
РЕШЕНИЕ
№ 95
Калояново, 02.10.2015
ОТНОСНО: oтказ за одобрение на предпечатна заготовка (проектобюлетини)
В провомощията на ОИК Калояново е да одобри предпечатната подготовка на бюлетините за местните избори, насрочени за 25 октомври. До този момент ОИК Калояново не може да стори това, в посочения от ЦИК срок, тъй като предоставените ни от фирмата проектобюлетини са изготвени в противоречие с указанията дадени от ЦИК с решение N 2391-МИ/НР от 28.09.2015 година, а именно, че наименованието на местната коалиция, под номер 7 в бюлетините не е изписано правилно-последните две думи от името й- „ Демократично Действие“ липсват в проекта. В 17.11 на 1.10 по електронната поща ОИК Калояново изпрати писмо до фирмата, която изготвя проектите за бюлетини с искане нередностите да бъдат остранени.Три от проектобюлетините – за избор на общински съветници и за избор на кметства: Горна махала и Ръжево Конаре могат да бъдат одобрени, но ако ОИК Калояново стори това, то при евентуална промяна в шрифта на буквите или широчината на полето на другите бюлетини няма да бъде един и същ, с тези на по-горе посочените, които не можем да одобрим. Ето за това ОИК Калояново
Р Е Ш И :
Приложение: проектобюлетини за избор на:
Общински съветници
Кмет на община Калояново
Кметове на кметства
Писмо от ОИК Калояново до „Демакс ДИ ПИ АЙ“
Настоящото решение подлежи на обжалване пред Централната избирателна комисия в тридневен срок от обявяването му.
Председател: Илиян Дончев Дончев
Секретар: Мариана Йозова Бакова
* Публикувано на 02.10.2015 в 20:06 часа
Пон | Вт | Ср | Чет | Пет | Съб | Нед |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
относно: край на активната работа на ОИК след проведените избори на 26.10. и втори тур 1.11.2015 година
относно: отстраняване на техническа грешка в решение N 158-МИ на ОИК Калояново от 26.10.2015 година
относно: обявяване на резултати от избор за кмет на Община Калояново